Hardware leje og Full Service
Skifter du til XMO, kan du vælge at lade os overtage driften af alt dit IT-udstyr.
Vi udskifter og servicerer hele din installation til en fast månedlig ydelse – uden opstartsomkostninger.
Skifter du til XMO, kan du vælge at lade os overtage driften af alt dit IT-udstyr.
Vi udskifter og servicerer hele din installation til en fast månedlig ydelse – uden opstartsomkostninger.
Efter 48 måneder udskifter vi dit hardware med helt nye enheder. Du betaler ikke ekstra for hverken den nye hardware eller tekniker- assistancen – det hele er inkluderet i aftalen. Vi sørger for, at dine programmer og data bliver flyttet over på din nye maskine, og tjekker at alt fungerer, inden vi går. Dit gamle hardware bliver taget med, og data slettes forsvarligt.
CGM Full Service er en løsning, som du kan bygge oven på din lejeaftale. Med Full Service får du hurtig og gratis hjælp, hvis der opstår problemer med klinikkens hardware. Du bestemmer selv hvilke enheder, der skal sikres med Full Service. Typisk anbefaler vi, at klinikkens server og de faste arbejdspladser dækkes. Så er I hurtigt i luften igen efter et nedbrud.
Som en del af Full Service Aftalen medfølger IT-Hotline – en direkte telefonlinje til professionelle IT-teknikere. IT-Hotline omfatter alle spørgsmål i forbindelse med anvendelse af almindelige produkter til kontorbrug, hvad enten der er tale om software eller hardware, eksempelvis digital signatur, Windows Update og printeropsætning.
Med hardware leje- og Full Service Aftale har du 100 % styr på omkostningen for hele IT- installationen. Der kommer ingen økonomiske overraskelser eller ekstra udgifter – heller ikke ved nedbrud. Der er ingen opstartsomkostninger forbundet med aftalen.